image-watsapp

Politică de rambursări și returnări


Dreptul dvs legal de a renunta la o comanda plasata prin efectuarea unui retur de marfa este reglementat prin legislatia in vigoare, respectiv Ordonanța de Urgenta nr. 34 / 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la distanta. Returul se poate face in interval de 14 zile calendaristice de la data la care ati intrat in posesia comenzii si este necesar sa tineti cont de indicatiile de mai jos.

Toate produsele noastre beneficiaza de o garantie comerciala si garantie de conformitate conform prevederilor legale si se supun inclusiv conditiilor noastre comerciale.

Puteti beneficia de acest drept legal daca sunt indeplinite conditiile stipulate mai jos.



PROCEDURA DE RETUR

Clientii inregistrati pe site-u www.electromark.ro pot accesa istoricul comenzilor din contul lor si este obligatoriu sa parcurga urmatori pasii:

  • Intrati in contul dumneavoastra de client si selectati din stanga sectiunea comenzi
  • Selectati comanda pentru care doriti sa returnati produsele apasand butonul vizualizare comanda
  • Dupa ce aveti numarul de comanda, ne contactati la admin@ricambimark.ro
  • Un operator va inregistra cererea de retur si va contacta curierul pentru ridicarea comenzii. Toate produsele se supun conditiilor de retur de mai jos:
    • Produsele pot fi returnate dupa ce ati primit confirmarea pe mail.
    • Cheltuielile de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator, exceptie fac cazurile in care produsul livrat este defact sau incomplet, sau produsul nu este cel pe care a fost plasata comanda.
    • In cazul in care produsul nu este returnat conform conditiilor de retur de mai jos produsul se va intoarce catre client, urmand ca acesta sa plateasca taxele de tur-retur ale livrarii.


CONDITII DE RETUR

Politica de confidențialitate promovată de RICAMBI SERVICE SRL explică în ce mod folosim noi orice sfat de informare personală care aibă grijă să nu poată oferi parcursul de utilizare a site-urilor sau de plasare a început online.

Informatie personala inseamna orice sfat de informare ingrijire va identifica lucrurile in numarul persoanelor personale (de exemplu, pentru a scrie numele, adresa sau telefonul).

RICAMBI SERVICE SRL nu va veni, inchiria sau distribuția informațiilor colectate nimanui. Informații de colecție pentru un potențial început de timp și pentru un serviciu cat mai bine clienții noștri cu informații complete pot pune la dispoziție lucrări sau livrari. Informații colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon.Informații referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvăm de noi. În orice moment, se poate modifica sau stabili din baza noastra de date informații despre îngrijire și le-ati oferit. Dacă dorim să modificăm datele în timp, personal se afle în posesia noastra, se poate să nu contacteze prin telefon la numărul: 0747497911.

Vom incerca sa va informa dacă se schimbă în politica noastra de confidențialitate care poate să moduleze modul în îngrijirea utilizării informațiilor despre produse. Cu toate acestea, noi ii încurajăm să folosim responsabilități în ceea ce privește confidențialitatea confidențialității personale și să verifice din cand în regulă stipulează această politică, pentru a reacționa în mod preferat.

Suntem bucurosi în prim-planul lor și se recomandă pentru orice aspect de confidențialitate.În cazul în îngrijire, aveți nevoie de comentarii sau în cazul în care îngrijirea doritelor, a formulărilor sau a reclamei, modul în îngrijire utilizează datele personale, pentru a putea contacta contactul prin telefon la numărul: 0747497911


Nu se acordă garanție sau se anulează în urmatoarele cazuri:

  • piesele nu au fost montate intr-un service specializat autorizat
  • piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari sau au suferit actiunea unor factori externi procesului normal de functionare.
  • piesele prezinta o uzura normala.
  • piesele se defectează în urma unui montaj necorespunzator.
  • piesele s-au uzat si deteriorat datorita intretinerii incorecte sau insuficiente a aparatului, suprasolicitarii, neefectuarea intretinerii periodice conform recomandarilor producatorului aparatului sau a atelierului de specialitate care a montat piesele.
  • piesa a fost montata intr-un ansamblu cu alte piese defecte sau modificate.
  • piesele de uzura a caror longevitate depinde de timpul de utilizare a aparatului.
  • piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizată pentru alt scop decât cel indicat în catalogul producătorului.
  • piesa nu a fost identificată corect datorită prezentării de către cumparator a unor date eronate sau nu sa comparat cu piesa de inlocuit.
  • aparatul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice si mecanice).
contact: torozanraul@yahoo.com
  • produsele care se returneaza trebuie sa fie insotite de eticheta
  • toate produsele trebuie sa fie returnate la nivelul de calitate la care au fost primite, cu toate accesoriile si in ambalajele originale
  • exista categorii de produse care nu se pot returna: produse ce prezinta urme de purtare sau folosire (conform OUG 34/20014 purtati raspunderea pentru diminuarea valorii produsului – recomandarea noastra este sa probati produsele in interior si fara a rupe etichetele) produse ce nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii (sosete, shorturi, costume de baie, etc)